Overblog
Edit post Segui questo blog Administration + Create my blog

2011-01-28T13:41:00+01:00

Dor de acasa...

Pubblicato da Camelia

Mi-a venit un dor ciudat de-acasa, de anii de liceu, de vremea "aventurierilor" si de oamenii care faceau parte din lumea mea de atunci... Eram asa de inocenta si de naiva, insa cu capul pe umeri si convinsa ca ceea ce faceam simteam cu sufletul pana la 360 de grade, visam si luptam pentru ceea ce credeam...

Iar locul unde am crescut ma umplea de energie ori de cate ori puneam piciorul acolo...

Peste 3 luni se face 1an de cand am fost acasa si deja mi-e dor... Cred ca e si normal...

Cujmir_jud_Mehedinti.png

data-LtgX-e3f8ctI3U5dJtbt7EJ1ZfRneYme-G2H7-lzuXHCsH7n1_Fb7T.gif

 

Leggi i commenti

Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
commenti

Girl Gift Template by Ipietoon - Ospitato da Overblog