Overblog
Edit post Segui questo blog Administration + Create my blog

2011-05-02T15:23:00+02:00

De voie, de nevoie...

Pubblicato da Camelia

 2011-03-03-16.27.30-copia-2.jpg

A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris despre papusa mea draga... Nu pentru ca nu as fi avut ce scrie... Dimpotriva, cred ca nu mi-ar ajunge timpul sa povestesc tot ce se poate trai alaturi de o mogaldeata de copil si toate cate se invata unul de la altul... Toate au ramas intiparite in suflet, emotii care reinvie in fiecare zi, caci sunt nenumarate...

Insa de data asta nu m-am putut abtine, mai ales ca am gasit o solutie sclipitoare cred eu, de a-l pune la punct pentru ceva timp, pentru ca a fost, este si cred ca va ramane, "o energie nucleara...

 Ori de cate ori trebuie sa pape iubirea mea mica, e nevoie de un intreg arsenal... muzica de la telefon, (io voglio canzoncina-eu vreau cantecele), indemnul de a nu manca,  pentru ca sa manace, deoarece el e un fel de "strop de luna", pentru cunoscatori, si nu numai la capitolul mancarica, ci in general... Face invers de ceea ce ii spui sa faca...  Apoi urmeaza interdictiile, in sensul ca nu o sa mergem in parc, nu o sa pape ciocolata, guma etc., daca nu papa tot din farfurie. In fiecare zi si seara alte si alte solutii de moment. Incat sunt clipe cand imi zic ca o sa il las nemancat pana o sa ceara el singur mancare, de foame...

Ei, si uite ca intr-o seara, zis si facut, am asteptat sa i se faca fomita: " Mama voglio carnita, voglio patatine!/Mama, vreau carnita, vreau cartofiori!" . "Da, mama, cum sa nu, zic, vino la mama sa iti dea sa papi, iubirea mea. Te-a razbit foamea pana la urma, vezi?" Eu vorbeam serios, el credea ca glumesc...

Numai ca dupa cateva imbucaturi, gata, se saturase. " Zic, fara convingere, daca nu mananci tot, sa stii ca te duc pe balcon si te las acolo sa dormi toata noaptea si nu o sa fii singur, o sa vina cainele vecinei si o sa te muste de fundulet. Hai, zic, hai sa te duc pe balcon!" Nici nu am apucat sa termin, ca il aud ca imi raspunde, cu romana lui, inca stalcita, "Nu, mama, io e cuminte!". " Sigur? Si mananci tot?", zic. "Da, mama!" A mancat tot si eram in extaz ca, desi faceam apel la frica, totusi, puteam folosi ca scuza de a manca tot, dormitul pe balcon. Stie el ca langa noi locuieste un caine destul de fioros, dupa latrat, asa ca scuza a functionat.

Insa are un defect, ca e valabila doar seara, cand e intuneric afara, ziua nu imi e de nici un folos. Totusi, si asa, o mai folosesc tot seara cand mai face cate o pozna sau nu are de gand sa doarma. Imi sare in brate si se face chitic, dintr-o data ii vine somn.

 

Acum cateva zile a descoperit umbra... Da. Vazuse umbra mea pe zid si m-a intrebat, aratandu-mio cu degetul: " Che cos'e', mama?"- "Ce este, mama?" " Umbra, mama!", i-am raspuns. "Umbrrra, a repetat el de cateva ori cu rrr-ul lui fortat din dotare, pentru ca nu il poate zice si ca sa-i iasa il forteza, ajutandu-se de buze.

De atunci facem din umbra de pe zid, catei si porumbei care zboara. 

2011-01-26 12.32.36

 

Leggi i commenti

Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
commenti
L
Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorului pe care mi-a oferit-o Dr.saguru, ajutându-mă să-mi recuperez ex-soțul cu vraja lui magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu mă înșela într-adevăr și căuta un divorț, dar când am întâlnit e-mailul Dr.saguru pe internet despre modul în care a ajutat atât de mulți oameni să-și primească ex și de a ajuta la stabilirea relației. și să facă oamenii să fie fericiți în relația lor. Mi-am explicat situația și i-am căutat ajutorul, dar spre cea mai mare surpriză, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și că acum sarbatoresc pentru că soțul meu sa schimbat complet pentru totdeauna. El vrea întotdeauna să fie lângă mine și nu poate face nimic fără prezența mea. Mă bucur foarte mult de căsnicia mea, o celebrare mare. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr. Saguru este cu adevărat un adevărat vrăjitor. VĂ RUGĂM SĂ VĂ RUGĂM AJUTAȚI DOCTOR SAGURU ACUM ACUM DUPĂ EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema dvs. și te face să te simți fericit în relația ta.<br /> 1 LOVE SPELL<br /> 2 CÂȘTIGĂȚI BACK EX<br /> 3 FRUCTE DE FEMEI<br /> 4 PROMOȚIE SPELL<br /> 5 SPELL DE PROTECȚIE<br /> 6 SPELL BUSINESS<br /> 7 SPELL GOOD JOB<br /> 8 LOTTERY SPELL și SPELL CASE SPELL.
Rispondi

Girl Gift Template by Ipietoon - Ospitato da Overblog