Overblog
Edit post Segui questo blog Administration + Create my blog

2018-12-06T14:21:00+01:00

Mos Nicole, bun si darnic!

Pubblicato da Camelia
Cu chiu, cu vai, am reusit anul trecut sa-l mai ametim pe Andrei cu vzita Sfantului Nicolae. A fost foaaarte dezamagit cand a aflat de secretul lui Mos Craciun, tocmai de aceea m-am gandit sa nu rup toata vraja Craciunului. Anul asta, dupa o serie de intrebari, am dezvaluit si misterul lui Mos Nicolae, cu argumente privind viata Sfantului, dar era mai relaxat, se prinsese el de figura, dar, parca, parca, nu vroia sa recunoasca. Un strop de magie, cata fericire poate sa aduca! Si, totusi, magia continua... E fericit Andrei sa participe la bucuria inocenta a Caterinei. Desi, el, misterul l-a deslusit.... 💕

Cu chiu, cu vai, am reusit anul trecut sa-l mai ametim pe Andrei cu vzita Sfantului Nicolae. A fost foaaarte dezamagit cand a aflat de secretul lui Mos Craciun, tocmai de aceea m-am gandit sa nu rup toata vraja Craciunului. Anul asta, dupa o serie de intrebari, am dezvaluit si misterul lui Mos Nicolae, cu argumente privind viata Sfantului, dar era mai relaxat, se prinsese el de figura, dar, parca, parca, nu vroia sa recunoasca. Un strop de magie, cata fericire poate sa aduca! Si, totusi, magia continua... E fericit Andrei sa participe la bucuria inocenta a Caterinei. Desi, el, misterul l-a deslusit.... 💕

Leggi i commenti

Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
commenti

Girl Gift Template by Ipietoon - Ospitato da Overblog