Overblog
Edit post Segui questo blog Administration + Create my blog

2018-03-03T13:37:00+01:00

Zi binecuvantata, mie si tuturor Cameliilor!

Pubblicato da Camelia
Nasul meu Laurenţiu mi-a trimis urari, cu informatia ca Sfanta Camelia chiar a trait in Franta in sec VI!!! Fusesem instiintata, acum cativa ani, la o confesiune, de un preot smerit, pe a carui sotie o cheama Camelia, ca a existat Sfanta Camelia si este sarbatorita pe 3 martie. In nestiinta mea, am ramas smerita si nedumerita pana azi, cautand si negasind marturii clare. Cine mai are la indemana asemenea marturii, rog sa mi le trimita sub forma de mesaj aici, sub link, sa le fie de folos tuturor Cameliilor. ❤️La multi ani, Cameliilor!❤️  Mama, probabil, e cea mai fericita!!!

Nasul meu Laurenţiu mi-a trimis urari, cu informatia ca Sfanta Camelia chiar a trait in Franta in sec VI!!! Fusesem instiintata, acum cativa ani, la o confesiune, de un preot smerit, pe a carui sotie o cheama Camelia, ca a existat Sfanta Camelia si este sarbatorita pe 3 martie. In nestiinta mea, am ramas smerita si nedumerita pana azi, cautand si negasind marturii clare. Cine mai are la indemana asemenea marturii, rog sa mi le trimita sub forma de mesaj aici, sub link, sa le fie de folos tuturor Cameliilor. ❤️La multi ani, Cameliilor!❤️ Mama, probabil, e cea mai fericita!!!

Leggi i commenti

Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
commenti

Girl Gift Template by Ipietoon - Ospitato da Overblog