Overblog
Edit post Segui questo blog Administration + Create my blog

2017-07-07T19:19:54+02:00

O iesire ca-ntre fete

Pubblicato da Camelia
O dupa amiaza in compania Caterinei mele, fara cei doi baieti ai nostri, e de-a dreptul eliberatoare. Fara stress si mofturi masculine. Nu-i nicidecum o iesire cu fite, ba cat se poate de normala. Scopul principal era de a achiziona noi plante pentru terasa, apoi, pentru ca ii promisesem iubitei mele, am "indraznit" sa intram intr-un market si sa cumparam doar guma de mestecat, pe care am platit-o cu o hartie de 50 de euro, spre surprinderea casierului, de parca ar fi dat restul fin buzunarul lui si care s-a mai si uitat luuung la pungile cu plante si a si gandit cu voce tare, de parca nu nu pricepeam eu ca bate apropos la plantele mele, cum ca nu sunt de la ei!, asigurandu-l ca am bon fiscal. Cum ziceam guma Big Babol era pentru Caterina pe care o consuma ca pe caramele, o scuza care a convins-o sa ma insoteasca. Inghetata ce a urmat dupa 2 sau 3 ture bune ale Centrului Comercial Domus, caci nu gaseam inghetataria, a picat tocmai bine. O pauza delicioasa, dulce, cu gust de Stracciatella si Amarena, gusturile mele preferate, si ale Caterinei, albe sa fie si... cu poze. Am incheiat cu doua carti noi de povesti si o trecere in revista a colectiilor in reducere. Scopul viitor: shopping!!!😍💋
O dupa amiaza in compania Caterinei mele, fara cei doi baieti ai nostri, e de-a dreptul eliberatoare. Fara stress si mofturi masculine. Nu-i nicidecum o iesire cu fite, ba cat se poate de normala. Scopul principal era de a achiziona noi plante pentru terasa, apoi, pentru ca ii promisesem iubitei mele, am "indraznit" sa intram intr-un market si sa cumparam doar guma de mestecat, pe care am platit-o cu o hartie de 50 de euro, spre surprinderea casierului, de parca ar fi dat restul fin buzunarul lui si care s-a mai si uitat luuung la pungile cu plante si a si gandit cu voce tare, de parca nu nu pricepeam eu ca bate apropos la plantele mele, cum ca nu sunt de la ei!, asigurandu-l ca am bon fiscal. Cum ziceam guma Big Babol era pentru Caterina pe care o consuma ca pe caramele, o scuza care a convins-o sa ma insoteasca. Inghetata ce a urmat dupa 2 sau 3 ture bune ale Centrului Comercial Domus, caci nu gaseam inghetataria, a picat tocmai bine. O pauza delicioasa, dulce, cu gust de Stracciatella si Amarena, gusturile mele preferate, si ale Caterinei, albe sa fie si... cu poze. Am incheiat cu doua carti noi de povesti si o trecere in revista a colectiilor in reducere. Scopul viitor: shopping!!!😍💋
O dupa amiaza in compania Caterinei mele, fara cei doi baieti ai nostri, e de-a dreptul eliberatoare. Fara stress si mofturi masculine. Nu-i nicidecum o iesire cu fite, ba cat se poate de normala. Scopul principal era de a achiziona noi plante pentru terasa, apoi, pentru ca ii promisesem iubitei mele, am "indraznit" sa intram intr-un market si sa cumparam doar guma de mestecat, pe care am platit-o cu o hartie de 50 de euro, spre surprinderea casierului, de parca ar fi dat restul fin buzunarul lui si care s-a mai si uitat luuung la pungile cu plante si a si gandit cu voce tare, de parca nu nu pricepeam eu ca bate apropos la plantele mele, cum ca nu sunt de la ei!, asigurandu-l ca am bon fiscal. Cum ziceam guma Big Babol era pentru Caterina pe care o consuma ca pe caramele, o scuza care a convins-o sa ma insoteasca. Inghetata ce a urmat dupa 2 sau 3 ture bune ale Centrului Comercial Domus, caci nu gaseam inghetataria, a picat tocmai bine. O pauza delicioasa, dulce, cu gust de Stracciatella si Amarena, gusturile mele preferate, si ale Caterinei, albe sa fie si... cu poze. Am incheiat cu doua carti noi de povesti si o trecere in revista a colectiilor in reducere. Scopul viitor: shopping!!!😍💋
O dupa amiaza in compania Caterinei mele, fara cei doi baieti ai nostri, e de-a dreptul eliberatoare. Fara stress si mofturi masculine. Nu-i nicidecum o iesire cu fite, ba cat se poate de normala. Scopul principal era de a achiziona noi plante pentru terasa, apoi, pentru ca ii promisesem iubitei mele, am "indraznit" sa intram intr-un market si sa cumparam doar guma de mestecat, pe care am platit-o cu o hartie de 50 de euro, spre surprinderea casierului, de parca ar fi dat restul fin buzunarul lui si care s-a mai si uitat luuung la pungile cu plante si a si gandit cu voce tare, de parca nu nu pricepeam eu ca bate apropos la plantele mele, cum ca nu sunt de la ei!, asigurandu-l ca am bon fiscal. Cum ziceam guma Big Babol era pentru Caterina pe care o consuma ca pe caramele, o scuza care a convins-o sa ma insoteasca. Inghetata ce a urmat dupa 2 sau 3 ture bune ale Centrului Comercial Domus, caci nu gaseam inghetataria, a picat tocmai bine. O pauza delicioasa, dulce, cu gust de Stracciatella si Amarena, gusturile mele preferate, si ale Caterinei, albe sa fie si... cu poze. Am incheiat cu doua carti noi de povesti si o trecere in revista a colectiilor in reducere. Scopul viitor: shopping!!!😍💋

O dupa amiaza in compania Caterinei mele, fara cei doi baieti ai nostri, e de-a dreptul eliberatoare. Fara stress si mofturi masculine. Nu-i nicidecum o iesire cu fite, ba cat se poate de normala. Scopul principal era de a achiziona noi plante pentru terasa, apoi, pentru ca ii promisesem iubitei mele, am "indraznit" sa intram intr-un market si sa cumparam doar guma de mestecat, pe care am platit-o cu o hartie de 50 de euro, spre surprinderea casierului, de parca ar fi dat restul fin buzunarul lui si care s-a mai si uitat luuung la pungile cu plante si a si gandit cu voce tare, de parca nu nu pricepeam eu ca bate apropos la plantele mele, cum ca nu sunt de la ei!, asigurandu-l ca am bon fiscal. Cum ziceam guma Big Babol era pentru Caterina pe care o consuma ca pe caramele, o scuza care a convins-o sa ma insoteasca. Inghetata ce a urmat dupa 2 sau 3 ture bune ale Centrului Comercial Domus, caci nu gaseam inghetataria, a picat tocmai bine. O pauza delicioasa, dulce, cu gust de Stracciatella si Amarena, gusturile mele preferate, si ale Caterinei, albe sa fie si... cu poze. Am incheiat cu doua carti noi de povesti si o trecere in revista a colectiilor in reducere. Scopul viitor: shopping!!!😍💋

Leggi i commenti

Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
commenti

Girl Gift Template by Ipietoon - Ospitato da Overblog