Overblog
Edit post Segui questo blog Administration + Create my blog

2014-06-09T15:36:23+02:00

Eu, cea de ieri, cea de azi

Pubblicato da Camelia
Un salt in trecut. Asa eram eu, cu rochicioara si codite ondulate. Revenind la prezent, asa sunt eu, cea de azi, mamica, sotie, iubita, dar conserv si inocenta copilei de odinioara. Doar am langa mine o gurita dulce. Chiar doua. Nu ma lungesc prea mult, ci iti ofer si tie un strop din bucuria unui sfarsit de saptamana estiv, petrecut la plaja, o duminica alaturi de iubirile mele la sfanta Liturghie, urmata de o dupa amiaza torida, dar aventuriera in centrul istoric, verde si umbros al Romei, Villa Borghese, cu pizza la iarba verde, o plimbare cu bicicleta Pincio si plimbari luuungi, cu opriri dese. Cam osteniti dupa dupa doua zile, dar cu pofta sa o sarbatorim pe mama cu tort tiramisù azi. Delicios! Hmmmm! O data pe an e 9 iunie.
Un salt in trecut. Asa eram eu, cu rochicioara si codite ondulate. Revenind la prezent, asa sunt eu, cea de azi, mamica, sotie, iubita, dar conserv si inocenta copilei de odinioara. Doar am langa mine o gurita dulce. Chiar doua. Nu ma lungesc prea mult, ci iti ofer si tie un strop din bucuria unui sfarsit de saptamana estiv, petrecut la plaja, o duminica alaturi de iubirile mele la sfanta Liturghie, urmata de o dupa amiaza torida, dar aventuriera in centrul istoric, verde si umbros al Romei, Villa Borghese, cu pizza la iarba verde, o plimbare cu bicicleta Pincio si plimbari luuungi, cu opriri dese. Cam osteniti dupa dupa doua zile, dar cu pofta sa o sarbatorim pe mama cu tort tiramisù azi. Delicios! Hmmmm! O data pe an e 9 iunie.
Un salt in trecut. Asa eram eu, cu rochicioara si codite ondulate. Revenind la prezent, asa sunt eu, cea de azi, mamica, sotie, iubita, dar conserv si inocenta copilei de odinioara. Doar am langa mine o gurita dulce. Chiar doua. Nu ma lungesc prea mult, ci iti ofer si tie un strop din bucuria unui sfarsit de saptamana estiv, petrecut la plaja, o duminica alaturi de iubirile mele la sfanta Liturghie, urmata de o dupa amiaza torida, dar aventuriera in centrul istoric, verde si umbros al Romei, Villa Borghese, cu pizza la iarba verde, o plimbare cu bicicleta Pincio si plimbari luuungi, cu opriri dese. Cam osteniti dupa dupa doua zile, dar cu pofta sa o sarbatorim pe mama cu tort tiramisù azi. Delicios! Hmmmm! O data pe an e 9 iunie.
Un salt in trecut. Asa eram eu, cu rochicioara si codite ondulate. Revenind la prezent, asa sunt eu, cea de azi, mamica, sotie, iubita, dar conserv si inocenta copilei de odinioara. Doar am langa mine o gurita dulce. Chiar doua. Nu ma lungesc prea mult, ci iti ofer si tie un strop din bucuria unui sfarsit de saptamana estiv, petrecut la plaja, o duminica alaturi de iubirile mele la sfanta Liturghie, urmata de o dupa amiaza torida, dar aventuriera in centrul istoric, verde si umbros al Romei, Villa Borghese, cu pizza la iarba verde, o plimbare cu bicicleta Pincio si plimbari luuungi, cu opriri dese. Cam osteniti dupa dupa doua zile, dar cu pofta sa o sarbatorim pe mama cu tort tiramisù azi. Delicios! Hmmmm! O data pe an e 9 iunie.
Un salt in trecut. Asa eram eu, cu rochicioara si codite ondulate. Revenind la prezent, asa sunt eu, cea de azi, mamica, sotie, iubita, dar conserv si inocenta copilei de odinioara. Doar am langa mine o gurita dulce. Chiar doua. Nu ma lungesc prea mult, ci iti ofer si tie un strop din bucuria unui sfarsit de saptamana estiv, petrecut la plaja, o duminica alaturi de iubirile mele la sfanta Liturghie, urmata de o dupa amiaza torida, dar aventuriera in centrul istoric, verde si umbros al Romei, Villa Borghese, cu pizza la iarba verde, o plimbare cu bicicleta Pincio si plimbari luuungi, cu opriri dese. Cam osteniti dupa dupa doua zile, dar cu pofta sa o sarbatorim pe mama cu tort tiramisù azi. Delicios! Hmmmm! O data pe an e 9 iunie.
Un salt in trecut. Asa eram eu, cu rochicioara si codite ondulate. Revenind la prezent, asa sunt eu, cea de azi, mamica, sotie, iubita, dar conserv si inocenta copilei de odinioara. Doar am langa mine o gurita dulce. Chiar doua. Nu ma lungesc prea mult, ci iti ofer si tie un strop din bucuria unui sfarsit de saptamana estiv, petrecut la plaja, o duminica alaturi de iubirile mele la sfanta Liturghie, urmata de o dupa amiaza torida, dar aventuriera in centrul istoric, verde si umbros al Romei, Villa Borghese, cu pizza la iarba verde, o plimbare cu bicicleta Pincio si plimbari luuungi, cu opriri dese. Cam osteniti dupa dupa doua zile, dar cu pofta sa o sarbatorim pe mama cu tort tiramisù azi. Delicios! Hmmmm! O data pe an e 9 iunie.
Un salt in trecut. Asa eram eu, cu rochicioara si codite ondulate. Revenind la prezent, asa sunt eu, cea de azi, mamica, sotie, iubita, dar conserv si inocenta copilei de odinioara. Doar am langa mine o gurita dulce. Chiar doua. Nu ma lungesc prea mult, ci iti ofer si tie un strop din bucuria unui sfarsit de saptamana estiv, petrecut la plaja, o duminica alaturi de iubirile mele la sfanta Liturghie, urmata de o dupa amiaza torida, dar aventuriera in centrul istoric, verde si umbros al Romei, Villa Borghese, cu pizza la iarba verde, o plimbare cu bicicleta Pincio si plimbari luuungi, cu opriri dese. Cam osteniti dupa dupa doua zile, dar cu pofta sa o sarbatorim pe mama cu tort tiramisù azi. Delicios! Hmmmm! O data pe an e 9 iunie.

Un salt in trecut. Asa eram eu, cu rochicioara si codite ondulate. Revenind la prezent, asa sunt eu, cea de azi, mamica, sotie, iubita, dar conserv si inocenta copilei de odinioara. Doar am langa mine o gurita dulce. Chiar doua. Nu ma lungesc prea mult, ci iti ofer si tie un strop din bucuria unui sfarsit de saptamana estiv, petrecut la plaja, o duminica alaturi de iubirile mele la sfanta Liturghie, urmata de o dupa amiaza torida, dar aventuriera in centrul istoric, verde si umbros al Romei, Villa Borghese, cu pizza la iarba verde, o plimbare cu bicicleta Pincio si plimbari luuungi, cu opriri dese. Cam osteniti dupa dupa doua zile, dar cu pofta sa o sarbatorim pe mama cu tort tiramisù azi. Delicios! Hmmmm! O data pe an e 9 iunie.

Leggi i commenti

Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
commenti

Girl Gift Template by Ipietoon - Ospitato da Overblog