Overblog
Edit post Segui questo blog Administration + Create my blog

2010-03-08T22:17:00+01:00

In suflet cu ...8 martie!

Pubblicato da Camelia

E primul meu 8 martie ca mama... A fost o zi normala, pana la urma... Dimineata alaturi de mama mea si de Andrei. Apoi la servici... O atentie din partea sefului ”...pentru noi, femeile!”
 Conteaza sa te simti tu insati cu adevarat mama si femeie... cu sufletul alaturi de cei dragi...
Unii nu prea au inteles aceste doua sensuri, dar m-am consolat, caci sunt altele mult mai importante pe pamant... Chiar nu m-am straduit vreodata sa fiu cum, de fapt, nu sunt sau sa fiu altfel pentru a fi pe placul altora...
Vine o zi cand altceva devine mai important decat ce credeai ca era... E in natura firii...
La multi ani mamei si surorii mele!
8_martie_3.jpg

Leggi i commenti

Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
commenti

Girl Gift Template by Ipietoon - Ospitato da Overblog