Overblog
Edit post Segui questo blog Administration + Create my blog

2017-11-30T21:19:00+01:00

Onomastica Andreiului meu. La multi ani, gurita lu' mama!

Pubblicato da Camelia
Am profitat si am plecat cu dragii mei la spovedit. Cu autobuzul, apoi cu metroul si prima oara fara carucior pentru Caterina. A decurs totul excelent. E o placere sa circulam toti 3 cu mijloacele de transport in comun. Copiii mei se relaxeaza si se bucura nespus de mult ca la parcul de distractii.  Iar Caterinei ii place sa urce si sa coboare scarile, iar de scari e plin drumul pana la metrou, dar si la iesire.
Am profitat si am plecat cu dragii mei la spovedit. Cu autobuzul, apoi cu metroul si prima oara fara carucior pentru Caterina. A decurs totul excelent. E o placere sa circulam toti 3 cu mijloacele de transport in comun. Copiii mei se relaxeaza si se bucura nespus de mult ca la parcul de distractii.  Iar Caterinei ii place sa urce si sa coboare scarile, iar de scari e plin drumul pana la metrou, dar si la iesire.
Am profitat si am plecat cu dragii mei la spovedit. Cu autobuzul, apoi cu metroul si prima oara fara carucior pentru Caterina. A decurs totul excelent. E o placere sa circulam toti 3 cu mijloacele de transport in comun. Copiii mei se relaxeaza si se bucura nespus de mult ca la parcul de distractii.  Iar Caterinei ii place sa urce si sa coboare scarile, iar de scari e plin drumul pana la metrou, dar si la iesire.
Am profitat si am plecat cu dragii mei la spovedit. Cu autobuzul, apoi cu metroul si prima oara fara carucior pentru Caterina. A decurs totul excelent. E o placere sa circulam toti 3 cu mijloacele de transport in comun. Copiii mei se relaxeaza si se bucura nespus de mult ca la parcul de distractii.  Iar Caterinei ii place sa urce si sa coboare scarile, iar de scari e plin drumul pana la metrou, dar si la iesire.
Am profitat si am plecat cu dragii mei la spovedit. Cu autobuzul, apoi cu metroul si prima oara fara carucior pentru Caterina. A decurs totul excelent. E o placere sa circulam toti 3 cu mijloacele de transport in comun. Copiii mei se relaxeaza si se bucura nespus de mult ca la parcul de distractii.  Iar Caterinei ii place sa urce si sa coboare scarile, iar de scari e plin drumul pana la metrou, dar si la iesire.
Am profitat si am plecat cu dragii mei la spovedit. Cu autobuzul, apoi cu metroul si prima oara fara carucior pentru Caterina. A decurs totul excelent. E o placere sa circulam toti 3 cu mijloacele de transport in comun. Copiii mei se relaxeaza si se bucura nespus de mult ca la parcul de distractii.  Iar Caterinei ii place sa urce si sa coboare scarile, iar de scari e plin drumul pana la metrou, dar si la iesire.
Am profitat si am plecat cu dragii mei la spovedit. Cu autobuzul, apoi cu metroul si prima oara fara carucior pentru Caterina. A decurs totul excelent. E o placere sa circulam toti 3 cu mijloacele de transport in comun. Copiii mei se relaxeaza si se bucura nespus de mult ca la parcul de distractii.  Iar Caterinei ii place sa urce si sa coboare scarile, iar de scari e plin drumul pana la metrou, dar si la iesire.

Am profitat si am plecat cu dragii mei la spovedit. Cu autobuzul, apoi cu metroul si prima oara fara carucior pentru Caterina. A decurs totul excelent. E o placere sa circulam toti 3 cu mijloacele de transport in comun. Copiii mei se relaxeaza si se bucura nespus de mult ca la parcul de distractii. Iar Caterinei ii place sa urce si sa coboare scarile, iar de scari e plin drumul pana la metrou, dar si la iesire.

Leggi i commenti

Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
commenti

Girl Gift Template by Ipietoon - Ospitato da Overblog