Overblog
Edit post Segui questo blog Administration + Create my blog

2016-03-27T21:15:37+02:00

Topolino(soricel) sau Mickey Mouse

Pubblicato da Camelia
E pasiune mare pentru soricelul asta simpatic. Se vede, nu?  Nici noi nu am pierdut ocazia sa il cumparam. Pare real si ne e drag tuturor. Dupa indiferenza aratata papusii Cenusareasa, primita in dar de la Mos Craciun, Caterina demonstreaza acum un interes evident pentru papusile din plus, inclusiv pentru Cenusareasa, pe care le trateaza cu multa afectiune, imbratisari si pupici. Slalomul printre articolele de la Disney Store nu e usor, tentatia e mare. Am rezistat si ne-am limitat la soricel. Abia am inceput. Avem timp.

E pasiune mare pentru soricelul asta simpatic. Se vede, nu? Nici noi nu am pierdut ocazia sa il cumparam. Pare real si ne e drag tuturor. Dupa indiferenza aratata papusii Cenusareasa, primita in dar de la Mos Craciun, Caterina demonstreaza acum un interes evident pentru papusile din plus, inclusiv pentru Cenusareasa, pe care le trateaza cu multa afectiune, imbratisari si pupici. Slalomul printre articolele de la Disney Store nu e usor, tentatia e mare. Am rezistat si ne-am limitat la soricel. Abia am inceput. Avem timp.

Leggi i commenti

Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
commenti

Girl Gift Template by Ipietoon - Ospitato da Overblog