Overblog
Edit post Segui questo blog Administration + Create my blog

2015-02-23T17:49:20+01:00

Amintire

Pubblicato da Camelia

Miezul nopţii Nici un sunet de pe trotuare Oare luna şi-a pierdut memoria Zâmbeşte singură Sub felinar Frunzele ofilite se strâng la picioarele mele Şi vântul începe să geamă Amintirea Singură în lumina lunii Pot visa la zilele de altădată Viaţa era frumoasă atunci Îmi aduc aminte de timpurile când ştiam ce e fericirea Fie ca amintirea să prindă viaţă iarăşi Fiecare felinar pare să vorbească Despre o ameninţare fatalistică Cineva bolboroseşte şi felinarul se topeşte În curând va fi dimineaţă Lumina zilei Trebuie să aştept răsăritul Trebuie să-mi închipui o nouă viaţă Şi nu trebuie să cedez Când vin zorii Şi această seara va deveni o amintire Şi o nouă zi va începe Capetele arse a zilelor fumurii Mirosul încă rece a dimineţii Un felinar se stinge, o altă noapte s-a sfârşit Zorii unei noi zile se apropie Atinge-mă E atât de uşor Să mă laşi singură cu amintirea Zilelor mele însorite Dacă mă atingi, O să înţelegi ce e fericirea Priveşte, o nouă zi a început...

Leggi i commenti

Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
commenti

Girl Gift Template by Ipietoon - Ospitato da Overblog