Overblog
Edit post Segui questo blog Administration + Create my blog

2014-06-01T15:09:32+02:00

Un, doi, trei... Copilaria!

Pubblicato da Camelia
Asa am salutat noi copilaria! Mai un joc, mai un pop corn si caramele, mai un zambet ce dureaza toata viata, iar peste toate, Maleficent, varianta moderna a Frumoasei din Padurea Adormita, care, sincera sa fiu, mi-a placut tare mult si a si placut, dat fiind faptul ca s-a si aplaudat de catre intreaga sala la final. Chiar prefer varianta asta moderna, pentru ca s-a dat un raspuns intrebarii "De ce?", incat imi place sa cred ca, intr-adevar, raul nu a fost si nu e asa de negru, daca nu e provocat sau invocat. O performanta exceptionala a Angelinei Jolie care s-a pus in joc intr-un rol negativ. Sau, nu tocmai negativ, caci se dovedeste a fi ea insasi a o trezi din somnul asemanator mortii pe Aurora, cu sarutul dragostei adevarate,  aceea dintre semeni, chiar daca, la mijloc, stau, de fapt, o Ursitoare si o printesa, lasand sa se inteleaga ca suntem orbi, atunci cand avem inima franta, ca iertand, vom fi iertati. Toata actiunea e redusa la pilda vamesului si a fariseului. Un fel de lege universala, binecunoscuta tuturor, aceea ca nimeni nu e de neiertat.  Vi-l recomand cu drag! Andreiutul meu era super incantat si imi punea 1001 de intrebari cu glasu-i dulce de copi, la care imi era mai mare dragul sa ii raspund!
Asa am salutat noi copilaria! Mai un joc, mai un pop corn si caramele, mai un zambet ce dureaza toata viata, iar peste toate, Maleficent, varianta moderna a Frumoasei din Padurea Adormita, care, sincera sa fiu, mi-a placut tare mult si a si placut, dat fiind faptul ca s-a si aplaudat de catre intreaga sala la final. Chiar prefer varianta asta moderna, pentru ca s-a dat un raspuns intrebarii "De ce?", incat imi place sa cred ca, intr-adevar, raul nu a fost si nu e asa de negru, daca nu e provocat sau invocat. O performanta exceptionala a Angelinei Jolie care s-a pus in joc intr-un rol negativ. Sau, nu tocmai negativ, caci se dovedeste a fi ea insasi a o trezi din somnul asemanator mortii pe Aurora, cu sarutul dragostei adevarate,  aceea dintre semeni, chiar daca, la mijloc, stau, de fapt, o Ursitoare si o printesa, lasand sa se inteleaga ca suntem orbi, atunci cand avem inima franta, ca iertand, vom fi iertati. Toata actiunea e redusa la pilda vamesului si a fariseului. Un fel de lege universala, binecunoscuta tuturor, aceea ca nimeni nu e de neiertat.  Vi-l recomand cu drag! Andreiutul meu era super incantat si imi punea 1001 de intrebari cu glasu-i dulce de copi, la care imi era mai mare dragul sa ii raspund!
Asa am salutat noi copilaria! Mai un joc, mai un pop corn si caramele, mai un zambet ce dureaza toata viata, iar peste toate, Maleficent, varianta moderna a Frumoasei din Padurea Adormita, care, sincera sa fiu, mi-a placut tare mult si a si placut, dat fiind faptul ca s-a si aplaudat de catre intreaga sala la final. Chiar prefer varianta asta moderna, pentru ca s-a dat un raspuns intrebarii "De ce?", incat imi place sa cred ca, intr-adevar, raul nu a fost si nu e asa de negru, daca nu e provocat sau invocat. O performanta exceptionala a Angelinei Jolie care s-a pus in joc intr-un rol negativ. Sau, nu tocmai negativ, caci se dovedeste a fi ea insasi a o trezi din somnul asemanator mortii pe Aurora, cu sarutul dragostei adevarate,  aceea dintre semeni, chiar daca, la mijloc, stau, de fapt, o Ursitoare si o printesa, lasand sa se inteleaga ca suntem orbi, atunci cand avem inima franta, ca iertand, vom fi iertati. Toata actiunea e redusa la pilda vamesului si a fariseului. Un fel de lege universala, binecunoscuta tuturor, aceea ca nimeni nu e de neiertat.  Vi-l recomand cu drag! Andreiutul meu era super incantat si imi punea 1001 de intrebari cu glasu-i dulce de copi, la care imi era mai mare dragul sa ii raspund!
Asa am salutat noi copilaria! Mai un joc, mai un pop corn si caramele, mai un zambet ce dureaza toata viata, iar peste toate, Maleficent, varianta moderna a Frumoasei din Padurea Adormita, care, sincera sa fiu, mi-a placut tare mult si a si placut, dat fiind faptul ca s-a si aplaudat de catre intreaga sala la final. Chiar prefer varianta asta moderna, pentru ca s-a dat un raspuns intrebarii "De ce?", incat imi place sa cred ca, intr-adevar, raul nu a fost si nu e asa de negru, daca nu e provocat sau invocat. O performanta exceptionala a Angelinei Jolie care s-a pus in joc intr-un rol negativ. Sau, nu tocmai negativ, caci se dovedeste a fi ea insasi a o trezi din somnul asemanator mortii pe Aurora, cu sarutul dragostei adevarate,  aceea dintre semeni, chiar daca, la mijloc, stau, de fapt, o Ursitoare si o printesa, lasand sa se inteleaga ca suntem orbi, atunci cand avem inima franta, ca iertand, vom fi iertati. Toata actiunea e redusa la pilda vamesului si a fariseului. Un fel de lege universala, binecunoscuta tuturor, aceea ca nimeni nu e de neiertat.  Vi-l recomand cu drag! Andreiutul meu era super incantat si imi punea 1001 de intrebari cu glasu-i dulce de copi, la care imi era mai mare dragul sa ii raspund!

Asa am salutat noi copilaria! Mai un joc, mai un pop corn si caramele, mai un zambet ce dureaza toata viata, iar peste toate, Maleficent, varianta moderna a Frumoasei din Padurea Adormita, care, sincera sa fiu, mi-a placut tare mult si a si placut, dat fiind faptul ca s-a si aplaudat de catre intreaga sala la final. Chiar prefer varianta asta moderna, pentru ca s-a dat un raspuns intrebarii "De ce?", incat imi place sa cred ca, intr-adevar, raul nu a fost si nu e asa de negru, daca nu e provocat sau invocat. O performanta exceptionala a Angelinei Jolie care s-a pus in joc intr-un rol negativ. Sau, nu tocmai negativ, caci se dovedeste a fi ea insasi a o trezi din somnul asemanator mortii pe Aurora, cu sarutul dragostei adevarate, aceea dintre semeni, chiar daca, la mijloc, stau, de fapt, o Ursitoare si o printesa, lasand sa se inteleaga ca suntem orbi, atunci cand avem inima franta, ca iertand, vom fi iertati. Toata actiunea e redusa la pilda vamesului si a fariseului. Un fel de lege universala, binecunoscuta tuturor, aceea ca nimeni nu e de neiertat. Vi-l recomand cu drag! Andreiutul meu era super incantat si imi punea 1001 de intrebari cu glasu-i dulce de copi, la care imi era mai mare dragul sa ii raspund!

Efecte geniale, roluri magnifice, o poveste fabulos adaptata, o lume fantezista deosebita. Anul acesta se împlinesc 55 de ani de când personajul Disney a fost creat. Este poate cel mai cunoscut personaj negativ din lumea Disney și faptul că Angelina Jolie îl interpretează în noul film îi sporește importanța. Povestea prințesei blestemate de ursitoarea cea rea o știm toți, încă din copilărie. Cum 2014 a fost declarat chiar și de Pantone anul creativității, Disney a decis că povestea merită un nou fir epic, de data aceasta unghiul fiind diferit, provocându-ne să privim lucrurile din partea cealaltă a baricadei, nu așa cum ne-au prezentat povestea frații Grimm. Joe Roth, producătorul Maleficent, spune că „Filmul este construit în jurul unui personaj pe care nu l-am cunoscut decât având o inimă de gheaţă, iar povestea noastră răspunde la întrebarea «De ce?». Angelina Jolie a fost aleasă și pentru că seamănă foarte mult cu personajul animat creat de Disney în 1959.  Ce poate nu știți este că trei dintre copiii cuplului Jolie-Pitt sunt distribuiți în film. Vivienne Jolie-Pitt, în vârstă de 5 ani, o interpretează pe prinţesa Aurora copil, iar Pax şi Zahara apar în scene cameo. Prințesa Aurora este interpretată de angelica Elle Fanning. Coloana sonoră se bucură și de prezența Lanei Del Rey. http://beautybyjules.ro/featured/de-ce-de-abia-astept-lansarea-filmului-maleficent/

Un, doi, trei... Copilaria!
Un, doi, trei... Copilaria!

Leggi i commenti

Per essere informato degli ultimi articoli, iscriviti:
commenti

Girl Gift Template by Ipietoon - Ospitato da Overblog